03-3035060
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות שוקראן – קייטרינג ודוכני אוכל לאירועים

תכירו את "שוקראן" – קייטרינג שמביא איתו טעמים, ריחות וצבעים מכל העולם היישר לאירוע שלכם!
בעזרת אוכל מטריף ומגוון, "שוקראן" יודע איך להפוך כל אירוע לחגיגה בלתי נשכחת.
בין אם מדובר באירוע אינטימי ל-40 אנשים או אירוע גדול עד 300 משתתפים, אפשר להיות בטוחים שכל מנה תסחוף את האורחים ותשאיר אותם עם טעם של עוד.
לקייטרינג כשרות של הרבנות.
אז מה האופציות?
* אירועי בשרים
תנו לאורחים שלכם לטעום את המיטב שיש לעולם הבשר להציע עם אירועי הבשרים של "שוקראן". מדוכני גריל מעשנים עם נתחי בשר עסיסיים ועד צלעות שנמסות בפה, השפים של "שוקראן" יודעים איך להפוך כל אירוע לחוויה קרניבורית בלתי נשכחת. בשרים צלויים במומחיות, מתובלים בדיוק כמו שצריך, מוגשים חמים וטריים – זוהי חגיגה אמיתית לחובבי הבשר!
* אירועי שוק
דמיינו את עצמכם מטיילים בשוק ססגוני, מוקפים בריחות משכרים וצבעים חיים – זה בדיוק מה ש"שוקראן" מביא לאירוע שלכם. דוכני אוכל מכל העולם יציעו לכם מנות רחוב אותנטיות: טאקו מקסיקני, פאד תאי תאילנדי, סושי יפני, פיצות איטלקיות, ועוד המון הפתעות. השוק של "שוקראן" הוא לא רק אוכל – זו חוויה תרבותית, שבה כל ביס מספר סיפור.
* דוכני אוכל
האירוע שלכם צריך משהו קצת אחר? דוכני האוכל של "שוקראן" כאן כדי לרגש את האורחים עם מגוון מנות ייחודיות. מחפשים מנות אחרונות מתוקות? יש דוכני קינוחים מעוצבים שיסגרו את הערב בטעם מתוק ובלתי נשכח. אוהבים פרי טרי? הרי הפירות של "שוקראן" יגנבו את ההצגה. ומה לגבי פרישייקים מרעננים? הם ישלימו את החוויה בקיץ חם. כל דוכן הוא חגיגה בפני עצמה, שמעוצבת בדיוק לצרכים שלכם.
צרו קשר ותנו ל"שוקראן" לקחת את האירוע שלכם לשיאים חדשים של טעם, יצירתיות והנאה בלתי נשכחת!
לבירורים: 03-3035060

  • כמות מוזמנים: 40 - 300
  • כשר רבנות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

טלפון: 03-3035060

דוא"ל: info@hafakot.co.il

מידע נוסף:
שעות פתיחה:
א'-ה': 9:00-19:00
ו': 9:00-12:00

דילוג לתוכן